Oli sitten lauantaina Purolan nuorisotalolla yllärisynttärit 30v kunniaksi.

Meidän piti mennä lauantaina juhlimaan kaveripariskunnan synttäreitä (kuten joka vuosi, ovat 3 päivän välein syntyneet ja aina siinä main vkonloppuna sit biletetään), perjantaina sitten miehen kaveri soitti ja pyysi kyytiä lauantain bileisiin, kun oli siellä nuorisotalolla laittamassa keikkakamoja pystyyn jotakin keikkaa varten. No, sinne ajettiin, sanoin miehelle että mä odotan autossa. Jotain kaivelin laukusta, kun pelkääjän ovi repästiin auki, kaverille hankkimani lahja otettiin sylistä ja kuulu lapsuudenkaverin äänellä "no niin Satu, tulepas ulos sieltä!"

Sinne pihalle oli mies sitten pyytäny koko paikalle tulleen porukan; mun vanhemmat ja pienet pojat (isommat meni anoppilaan joten ne jäi ny juhlista väliin), siskot ja läjä kavereita, miehen kautta tutuksi tulleet ja lapsuuden/nuoruuden kavereita. Aika moni mun vanhoista kavereista ei ollu päässy paikalle, mutta edes jotkut. Ja PUOLI VUOTTA oli tätä ylläriä järkätty miehen ja kavereiden toimesta. Puoli vuotta on porukat tienneet ja täytyy myöntää, että aika hyvin ovat salaisuuden pitäneet (vaikka kuulema oli joitakin hetkiä, jolloin meinas joku möläytys vahingossa tulla).

Siellä sitten ihan oikeastikin soitti livebändi, kaverin bändi soitti illan. Ja jotenkin ei sit yllättäny, että loppuvaiheessa kutsuttiin rouva mikin eteen ja pistettiin laulamaan Levoton Tuhkimo bändin säestämänä =D. Bändin jälkeen oli sitten karaokevehkeet laitettu esille ja loppuillan soikin karaoke enemmän tai vähemmän kauniisti =DD.

Hauskaa oli ja lauantain jälkeen on moni pikku asia loksahtanu paikoilleen. Koska en mä nyt ihan daiju ole, muutamia juttuja olen joskus tässä kevään ja kesän mittaan vähän ihmetelly, mutta se on menny olan kohautuksella.


Tänään sitten poikien päiväunien aikaan meinaan kokeilla mun lahjaa, Wiitä ja siihen saatua tasapainolautaa... =) Sain mä myös muutaman teeman haluamiani värejä, joista on hyvä aloittaa sarjan kerääminen. Niin ja hemmottelulahjakortin kasvo- ja käsihoitoon. Ja muutaman skumppapullonkin =).

Lämmin kiitos kaikille, te kuitenkin luette tätä =D