Mies menee huomenna poikien varhaiskasvatuskeskusteluun, vai mikä se lienee suomeksi. Mun piti mennä myös, mutta kollega on ollut jo pari viikkoa kohta kipeänä ja sen kun jatkuu vaan, joten mulla jää keskustelu väliin. Olisin mieluusti kyllä mennyt, ei mies kuitenkaan muista kaikkea, mitä on keskustelleet.

 

Siinä sitten piti täytellä lomakkeita huomiseksi ja kysyttiin mm. kätisyydestä ja miten kynä pysyy kädessä. Annettiin pojille paperi ja pyydettiin "kirjoittamaan" nimi. Noh, Leevi kirjoitti ensin ja on sitten näköjään sitä harjoiteltu hoidossa -en ole edes ajatellut koko asiaa (ja näin jälkikäteen ajateltuna, mä taidan pitää noita kahta vielä monessa asiassa mun vauvoina... =D). Veetin vuoro tuli seuraavaksi ja poika tokaisi ennen kuin otti kynän käteensä;: "Mä en ihan hyvin saa sitä veetä..." ja alla näkyy, miten "huonosti" herra nimensä kirjoitti.

Ja kun tuota Veetin nimikirjoitusta katsoo, olisko vähän perfektionismin vikaa periytyny.. *kröhöm*

 

 

Itsellä on tässä pienet vaiheet menossa, parin viikon päästä toivottavasti olen viisaampi! =)