Meillä on ollu YT-neuvottelut päällä joulukuusta. Eilen tuli ilmoitus, että tänään alkaa päälliköt ilmoittelemaan ketkä yli 100 henkeä saa lähtöpassit (plus eläkeläiset).

Noh, minä olin sitten yksi niistä. Tuotannolliset/taloudelliset ja läpä läpä. VARMANA mun pitkä sairausloma oli yksi syy, mä olen tässä firmassa ollu 12 vuotta ja nuorimmasta päästä ikäni puolesta.

On mulla kuulema mahdollista hakea määräaikaisia paikkoja, joita on auki ja varmasti aukeaa vielä enemmän, mutta ylläri sitten uutena työntekijänä. Ja eipä paljoa nyt nappaa. Pistin toissailtana Sampoon taas työhakemusta, kun mies löysi sieltä samanlaisen paikan, mitä keväällä hakivat täällä meitin kunnassa, joten nyt sitten toivon entistä enemmän että tulee kutsu haastatteluun. Puoli vuotta on mun irtisanomisaika, koska olen ollut talossa yli 12 vuotta mutta on työvelvoite. Eipä ole sitten toivoa, että mä teen yhtään enempää kuin on pakko ja jos lapset sairastelee, en pode huonoa omaatuntoa siitä, että joudun olemaan poissa.

Tunti pitäisi vielä tässä työpisteellä istua ja koettaa pitää pokkaa. Koville ottaa.

SAATANAJUMALAUTAPERKELE!

Nyt sitten vaan mietin, että miten mahtaa pääkoppaa jaksaa...